søndag 10. oktober 2010

I hus..

Bilde fra stuen oppe, med nye gardiner, blir veldig fint til mørke høstkvelder=)

Og her er lysekronen(uten pærer) som skal henges i trappehuset, det tror jeg skal bli veldig fint... til slutt.. Og her er lysekronen som venter på å bli hengt opp på soverommet så det også kan vises.. Dersom noen vet om en elektriker som vil henge opp litt lamper, så send han gjerne hit=)

Her er et nymalt bilde som skal henge på gjesterommet, her skal vi ha en litt maritim stil. Denne har jeg laget av noen gamle planker som skulle kastes og litt maling=)

Førbilde av badet vårt..

Vårt nye bad, som tok over 4 mnd å rehabilitere.. Men det var verdt tiden=) Bedre bilder kommer når alt er på plass..


Nye gangen neden, her har vi lagt nytt gulv, gipset, sparklet og malt vegger og tak. Og nye dører og lister overalt..

Jonathans rom før oppussingen..

Etterbilde av Jonathans nye rom. Veldig fornøyd=)

Hei hei, da var jeg tilbake. Bildene over viser hvordan vi har fått det til nå. Siden vi kom hjem for ca tre uker siden har jeg stått på hodet for å komme i hus. Da vi kom hjem var selvfølgelig ikke huset ferdig, som vi hadde blitt lovet, og vi måtte bo litt halvveis i halvanne uke før vi nå kan si at håndtverkerne er så og si ferdig.. Lørdagen vi kom hjem, begynte meg og mamma å vaske ut underetasjen, pappa hadde lille J, så vi fikk gjort litt og min mann dro på Ikea for å handle inn garderobeskap og diverse hyller og kommoder. Kvelden ble brukt til å skru garderobeskap og pakke ut av koffertene. Dagene gikk og badet begynte å ta form. Fredagen etter hjemkomst, dro min mann på forretningsreise i en uke og når minstemann var i seng om kvelden, ble rom malt, enda flere kartonger tømt og møbler skrudd sammen.. Ting tar tid, men er veldig gøy å se når det blir så fint alle steder=) Vi er veldig fornøyd med bl.a gulvet i underetasjen, og drømmen nå om å skifte gulvet oppe også, men det får vente noen år tror jeg..

Neste store prosjekt er å sy gardiner til hele huset, male bilder til veggene nede og male Jonathan sin bokhylle, som han skal få bøker og leker i..
Kommer tilbake når flere rom er klar til å bloggifiseres=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar