fredag 12. november 2010

En deilig fredag morgen..

For en deilig start på helgen, J sover sin formiddagshvil allerede, huset er ryddet og støvsuget, bare gulvene igjen å vaske og jeg kan kose meg med interiørblogger under et varmt og godt pelspledd=) Fyr på peisen er det også, så her er det ren lykke i huset en fredag morgen.. Må innom de mange bloggene for å få litt flere ideer til pynting av julehuset som ikke er langt unna..

Stjernelysene, til julebordet, er nå innkjøpt på Riviera Maison i Xhibition, de er så fine. Blir kanonfint med litt edelgran og annet pynt på middagsbordet julaften.. Vi blir nå ca. 12 rundt bordet og jeg gleder meg til storbesøk og masse fin bordpynt=) Bildet under er lånt av Rivierajentene, håper det er greit siden mitt kamera trengte litt strøm..Stjernelysene finnes i to str, og koster ikke mer en kr 85 for de små og kr 119 for de store, vel verdt det når du ser hvor fint bordet blir med lysene..

Ellers er det snart klart for avreise til interiørbutikken på Os, en veldig fin butikk med hjelpsom betjening og godt utvalg =) Koselig å dra til Os på dagstur..

Ellers er det ikke gjort så mye her i huset i det siste, vi har vært litt småsyk så alle planene er satt bort for en stund, men kommer snart tilbake med bilder når ting er gjort..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar