torsdag 24. februar 2011

Tusen takk=)

Da har jeg endelig vunnet min første give away, fra bloggen: http://martuv.blogspot.com/. Tusen takk, Maria! Bloggbanneren var akkurat i min smak og som jeg hadde tenkt den skulle være. Jeg er imponert over hva du har laget på så kort tid og innimellom amming, soving og annet stell=) Jeg er veldig fornøyd=) Og hvis det er noen andre der ute som kunne tenke seg en slik banner, vet jeg at Maria lager slike på bestilling. Se bloggen hennes for mer informasjon.

Nå har jeg endret litt på layouten på bloggen også, så nå ble det med en gang en helhet over siden. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har satt meg skikkelig inn i hvordan man kan lage en blogg. Jeg skal skjerpe meg, og prøve å lære meg noen triks=)

Ellers har det vært en innholdrik uke hittil. Jonathan fikk vaksine på tirsdag og endte opp med en todagers feberrunde. Idag inviterte vi hele familien og fadre til 1 års dag med middag og kaker. Jonathan fikk MASSE fine gaver, og storkoste seg med alle på besøk. Victoria og Jonathan lekte fint sammen etter middagen og var i godt humør til tross for at klokken ble nærmere åtte-ni før gjestene gikk=) Og to skjønne ettåringen for lengst skulle vært i seng..

Tusen takk til alle som kom og gjorde dagens han minnerik! (Selv om en 1 åring desverre ikke husker så mye av denne dagen, om noen mnd=)) Men vi har kost oss, filmet og tatt masse bilder, så dette skal inn i albumet hans.

Nå er det straks helg, og jeg gleder meg til å bare nyte en rolig helg med familien!
Sees snart!

2 kommentarer:

  1. Jeg er så glad for at du likte den!! :) Passet veldig fint til den bakgrunnen også da :D Ønsker deg en finfin uke!

    SvarSlett
  2. He, koselig blogg du har :)
    Vi planlegger et blogg treff for interiørbloggere i vår nye butikk i Marken: Drømmehuset, og dersom du har lyst å stå på invitasjons listen til dette, så bare send en mail til post@drommehuset.no. Du finner oss også på Facebokok, og vår nettside er snart oppe og går (www.drommehuset.no)

    Mange hilsen Anita på Drømmehuset :)

    SvarSlett