søndag 8. april 2012

Påsken nærmer seg slutten..

Hei Hei!
Påsken nærmer seg slutten, og ingen baby er ser ut til å ankomme med det første..

 På fredag ettermiddag var vi en tur i byn, da jeg oppdaget masse fine klokker i et av byens butikkvinduer.. 
Og klarer jeg å slutte å tenke på de fine klokkene? Nei!..

 Tror dette må bli årets bursdagsgave =) Tenk så fin den hadde vært til hvite sommerklær, solbrun hud og sommer! Jeg drømmer =)

Bildet er lånt fra denne bloggen.

Ellers har det vært en rimelig produktiv påske for oss som har vært hjemme. Blomsterbedet er utvidet, ugress og uønskede buskvekster er fjernet, ny taklampe på babyrommet er hengt opp og liftgardin, OMSIDER, ferdigsydd. Jeg har absolutt ingen sylyst for tiden, men idag presset jeg meg til å få den ferdig. Nå mangler kun en sag for å tilpasse opphenget før den også kan henges opp i vinduet.. Jeg skal komme tilbake med bilde imorgen når den er på plass! Jeg tror det blir veldig fint=)

Påskeværet har forlatt Bergen for denne gang, men det gjør ingenting for nå er Jonathan på vei hjem igjen til  oss, og vi gleder oss MASSE!Har savnet han, så skal bli deilig med litt barnelyder i huset igjen =)

Kommer tilbake imorgen med bilder fra babyrommet, denne gangen med gardin og fin taklampe..

See you!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar