fredag 7. januar 2011

2011- nytt år, nye muligheter!

Hei Hei og godt nyttår alle sammen! Året vi nettopp lå bak oss, har vært et innholdsrikt år på mange måter. Tiden har flydd og vips var et nytt år kommet. Jonathan nærmer seg et år og jeg må tilbake i jobb. Jeg gleder meg til å komme igang i jobben som jeg aldri fikk startet før jeg gikk ut i permisjon, men gruer meg til å være borte fra skjønningen hele dager.. Det skal bli en tøff overgang, men samtidig har vi nok godt av det begge to=) Akkurat nå, nyter vi later dager i Cannes før hverdagen kaller.. Salget starter ikke før neste uke her nede, så her gjøres ikke de store innkjøpene kan man si..


Imorgen skal været bli noe bedre, og vi planlegger en spasertur i finværet.. Så tar vi en dagstur til Nice en dag og, for å se om vi finner noen skatter=)

Jonathan skal bl.a får seg en miniutgave av en kurvgyngestol, og jeg skal titte innom Maison du Monde en interiørbutikk med MASSE MASSE fint. Den skulle vi hatt i Norge. Kanskje jeg skulle kastet meg rundt å satset på noe sånt.. Noen som vil være med?? Eller noen som vet hva som skal til for å kunne starte dette i Norge, send meg gjerne en mail på camilla.helle@gmail.com

Det skal jeg jammen med ha som prosjekt i januar, finne ut mer om hvordan få denne butikken til Norge, Bergen=) Viktig å ha nye prosjekter på gang, det er det som gjør ting litt spennende=)

Under her ser dere gyngestolen j skal få til sitt rom, men hvitt sauseskinnsteppe i=) Det skal bli nydelig=) Sees snart!


1 kommentar:

  1. Heisann!! Jeg er på jakt etter gyngestol til barnerommet, og når jeg googlet dette falt jeg for de fine stolene på bildet ditt:-) skulle gjerne visst hvor jeg fikk kjøpt disse? Mvh Linn Tove

    SvarSlett