søndag 20. mars 2011

Oslotur og påskevær..

Vi har vært på oslotur og bare kost oss og slappet av=) Meg og Jonathan dro over torsdag kveld, og hadde hele fredagen på shoppingtur på Storo Storsenter. For et senter, der var det masse fine butikker, så vi kom oss ikke noensteder før vi møtte onkel og gikk en runde på Grunerløkke og de sjarmerende butikkene som er der.. Fredag kveld kom Fredrik og vi koste oss hjemme med deilige blåskjell mm. Koselig å besøke min bror og hans kone i Oslo. Været var upåklagelig med skikkelig påskevær, strålende sol fra skyfri himmel.
Lørdagen var vi en runde i sentrum. Først en runde i butikker på Majorstua før vi satt oss ned på en cafe i Posthallen, hvor man får kjøpt fantastiske Amaronevin til 65 kr glasset. I tillegg kunne man kjøpe enkel mat ala bruchetta eller toast. Herlig! 
På shopping fikk jeg meg bl.a noen fantastiske sko fra Patricia Pepe;) Gleder meg til våren og når jeg skal begynne å bruke de=)

Helgen avsluttet vi med en tur på Åpent bakeri, før vi tok en tur på marked og cafe. Vi har bare nytt helgen fra start til slutt, skal ikke bli lenge til neste gang=)

Ellers lærer Jonathan stadig nye ting. Igår tok han sitt første skritt, og så stolt han er selv også=) Kjempekoselig!

Nå er vi endelig tilbake og venter på årets første Brannkamp på tv. En fin avslutning på en fantastisk helg! Takk for at vi fikk komme på besøk, vi kommer gjerne igjen=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar