onsdag 15. februar 2012

Vel overstått morsdag og Valentines dag alle sammen!

Hei Hei, idag er det onsdag som betyr fridag for mor i huset=) Morgenen nytes med leting etter smarte løsninger på bodoppbevaring. Vi har en bod på ca 6 kvadrat, samt en mellomgang som jeg ikke føler blir fult utnyttet. Har lett etter smarte løsninger på nett i flere dager uten å finne det helt store, så senere idag begynner jeg ihvertfall med å rydde boden for boss og tømme kartonger for å se hva vi skal bygge oppbevaringsløsninger til. Kanskje det ikke blir så mye når vi kommer et stykke..Hvem vet..?

Noen som har noen smarte løsninger på bod?

Ellers har det både vært morsdag i helgen og Valentines dag igår. Her i huset blir ikke Valentines dagen feiret noe særlig, men igår bestemte jeg meg for at vi i det minste kunne lage en bedre middag, pynte litt koselig og lage en deilig dessert. Så når Fredrik kom fra jobb fikk han servert okse ytrefilee med asparges, saus og amadine poteter. Til dessert var det Tobleronekake med masse friske bær. Koselig middag for tre=) Morsdagen kan vi like godt unngå å snakke om da han ikke hadde forberedet noe. Tar det igjen, håper jeg=)


Nå skal jeg straks ut å kjøpe lampe til gangen oppe, for så å returnere for å begynne på boden. Her skal vi ha 2 års feiring både i helgen og neste helg, så kan jo være greit med en shinings før det=)

Sees!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar