tirsdag 25. september 2012

Palledager..

Hei på dere!
Her går det i ett om dagen. La ut pallebordet vårt til salgs på finn.no og fikk masse respons, så bestemte meg for å lage noen flere som jeg kunne selge. Så nå går dagene med til å lage nye pallebord. Allerede solgt fire, eller 3 i bestilling utenom vårt eget, så her har vi ikke tid å sitte i ro..  Skal reise på helgetur neste uke også går det slag i slag de påfølgende ukene, så må få laget ferdig alle før jeg reiser. Pallene må males, skrues sammen, hjul må skrues på, lage platetopp, pusse den og beise.. Mye jobb, men greit å ha noe å gjøre når lille Jacob tar sine daglige hvilepauser. I tillegg så slipper Fredrik mas fra meg om nye oppussingsprosjekter.. Så lenge jeg har litt å styre på med, kan han ta fri og nyte stillheten =) Man vet nemlig aldri når en ny ide dukker opp... Watch out!



See you soon=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar