mandag 25. januar 2010

Ventetiden er begynt...

Her i huset er permisjonen begynt og jeg går bare rundt meg selv. Ventetiden kan bli svært lang, da alt allerede i hus og jeg har ikke så mye (NOE) å gjøre for å forberede meg bedre til en nær forestående fødsel.. Soverommet til prinsen er ferdig, alle klærene er handlet inn, vasket og pakket. Alt utstyr står på rekke og rad. Den nymalte grindsengen har flyttet inn på vårt soverom og står fortsatt tom, fram til minstemann finner det for godt å komme til verden..

Bloggen er som dere ser, ikke helt ferdig, men den kommer seg. Må bare lære meg noen triks for å lage en fin layout på siden, enn så lenge får dere nøye dere med bilder av leiligheten vår, fram til vi finner oss et større hus. Sees om ikke så lenge..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar