fredag 5. februar 2010

Å vente er ikke noe for meg..

2 dager igjen til termin, og jeg er allerede VELDIG lei. De som kjenner meg, vet at jeg er forferdelig utålmodig og ikke liker å vente. Helst skal ting skje så fort så overhode mulig. Når jeg i denne situasjonen omsider må innse at jeg overhode ikke kan påvirke noe forestående fødsel, går jeg lett på veggene...

Alle kjerringråd er utprøvd uten hell, så nå har jeg begynt nedvasking av leilighet, pakking av flyttekasser og klargjøring til visning neste uke. Også dette, uten hell.. Merker fortsatt ingen murringer.. Hva skal jeg gjøre?

Eneste positive med all denne ventingen er at jeg har gått fra å grue meg, til å glede meg veldig til fødselen er i gang. Alt er på plass, og vi går bare rundt å venter på å få møte den lille prinsen i magen. Han beveger seg mindre og mindre, forståelig nok, men da må han snart skjønne at det er bedre her ute=)

Jeg kommer tilbake med oppdateringer så snart han viser tegn til å komme ut..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar