mandag 27. juni 2011

Bryllupsdag og fridag..


Idag øser det ned her i Bergen. Ikke akkurat det samme været vi hadde for nøyaktig 2 år siden, da jeg og min mann giftet oss. Den lørdagen hadde vi strålende sol og langt over 20 grader. Dagen ble feiret på Kommandantboligen på Laksevåg og vi var superfornøyd med alt. Alt ble perfekt, og som vi hadde drømt om. Året etter, men på akkurat samme dato, ble Jonathan døpt i Fana Kirke. Også denne dagen hadde vi nydelig vær. Hva skal skje idag mon tro, må jo liksom ha noe å feste til 27. juni 2011 også, som de to foregående år. Vi får se, hvem vet, kanskje det dukker opp en fin overraskelse=)

Ellers er det ikke så mye nytt å melde om her hjemme. Jeg har lagt syk hele helgen og er ikke helt pigg enda, så vi holder oss inne. Deilig middag skal serveres når Fredrik kommer hjem, ellers ingen planer.

Jonathan sover for øyeblikket, så jeg skynder meg gjennom mine faste bloggvenners blogger og oppdaget at en av mine favorittbloggere har en give away gående. Sjekk bloggen hennes her: Tu Ju Ma Ma.Trekningen er ikke før 13. juli så skynd dere å meld dere på. Hun skal gi vekk den fineste væsken som er sponset av Unikt Interiør. (Jeg får desverre ikke lastet opp bilde av væsken på denne pcen og min er desverre ødelagt, så besøk sidene og se=))
Jeg har sett butikken når jeg har kjørt over Sotrabroen, men aldri besøkt butikken, men tror det er på tide jeg gjør det. Kanskje idag var en fin dag, men jeg ser at de desverre holder stengt om mandagene, så vi får finne en annen dag=)

Bildene jeg fremkalte er nå lagt i rammen og står klar for å bli hengt opp på veggen, tror jeg må gjøre dette idag. Må få gjort noe selv om ikke formen er helt på topp. Bildene jeg har fremkaldt er de som er under, tatt i San Fransisco den sommeren Fredrik hadde utveksling til Berkley SF.





Nå er det en liten gutt som er våken, så jeg får avslutte her. Sees snart!

1 kommentar:

  1. Så fine dere var på brudebildet =) Og så gøyt å ha bryllupsdag og dåpsdag på samme datoer.. Nei er ikke noe kjekt med dette sommerværet i Bergen!! Bare så deilig at om to dager er jeg i Tyrkia og blir der i to uker:)) Nydelige bilder du viser oss idag.. og tusen takk for fine ord ifra deg, liker godt å lese din blogg alltid kjekt å se når du har lagt ut et innlegg. Ha en fin uke og håper solen titter frem i ferien din:) Stor klem fra Henriette

    SvarSlett