søndag 27. november 2011

1. søndag i advent..

Hei hvor det går.. Her skjer det mye for tiden, Jeg har endelig fått funnet fram noe julepynt, sviblene er plantet og et lys står og skinner i vinduet. 1. søndag i advent allerede, tiden flyr!

Vi har hatt besøk av våre nieser/nivøer på pepperkakebaking og Jonathan har vært med å bake pepperkaker for første gang.. Ble egentlig  ganske frustrerende for han, da han ikke forstod hvorfor vi tok kakene han laget, hver gang han var ferdig. Men det ble med ett mye gøyere når han fikk pynte pepperkaker med non stop og seigemenn =)

Nå ikveld, tok min kjære og en kamerat ut resten av innsatsen som stod igjen i stuen, og dermed fikk vi kjempestor stue=)
Nå venter vi bare på at innsatsen skal ankomme butikken og mureren skal ha tid til å mure den opp for oss, så jeg kan finne frem juletreet og pynte stuen for fullt=)
Neste søndag drar jeg på jentetur til Frankrike, og jeg gleder meg masse til nesten en uke med fri og bare kos.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar