onsdag 21. mars 2012

2 Uker igjen..

Tiden går fort og jammen får jeg unna litt ryddeprosjekter om dagene. Vi prøver å redusere pengeforbruket, som forberedelse på permisjonslønnen, noe som betyr at jeg ikke må bevege meg i nærheten av f.eks Lagunen. Nå har de fått så masse fint vårtøy og da er det vanskelig å gå fordi=)

Men jammen blir det ikke tid til mye annet her hjemme da. Skap og skuffer ryddes daglig, boss kastes, bilen vaskes og jeg venter.. Lurer på når minstemann skal komme ut til oss.. Kjenner masse sparking, litt murringer om kveldene, men ikke noe mer. Imorgen er det kun 2 uker til termindato og maks maks fire uker til han er hos oss=)

Til helgen blir det tur ut i skogen for å plukke grener til mer påskepynt. Jeg tørr ikke gå på tur alene på dagtid, så Fredrik og Jonathan får bli med på lørdag. Ellers er alle påskeeggene fylt og pakket klar, sånn i tilfellet noe skulle skjer og jeg ikke får gjort det ferdig.. Gleder meg til påske!

Sees snart!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar