lørdag 10. mars 2012

Hei!

De siste månedene har jeg blitt skikkelig oppvartet av mine beste venner!

Det er ikke lenge siden jeg kom på jentekveld med ene jentegjengen, som hadde laget i stand et fantastisk babyshower. Jeg ble mildt sagt overrasket og smigret over  all den oppmerksomheten jeg skulle få med graviditet nr. 2. For det første hadde jeg ikke, i min villeste fantasi, tenkt at babyshower var noe man fikk  med andremann. Dette er noe, som i mitt hode, noe man kunne oppleve en gang, og det når man fikk sitt først barn. Men ikke med denne gjengen! Og for det andre hadde jeg ihvertfall ikke tenkt det skulle komme denne dagen. Men de vartet opp med bleiekaker, ballonger, blomster, middag, kaker og masse masse nydelig gaver til prinsen som er ventet om 4 uker.

På torsdag skulle jeg på kvelds hos min aller beste venn! Vi ser hverandre ikke hver uke lenger og jeg gledet meg til vi skulle samles. Rolig kveld med oss, og to andre gode venner! Jeg hentet en av gjestene på veien, og når vi kom inn i leiligheten, var det plutselig ikke lenger noe rolig kvelds som stod klar. Snakk om å bli tatt på sengen! Når jeg rundet hjørnet i stuen, hoppet 9 fantastiske jenter frem og ropte "surprise!!!!!"..
Jeg kvapp til og skjønte ikke at det var mulig! En gang til?? Babyshower for meg, igjen..? 

Muligens er jeg noe mer følelsesladet og sentimental når jeg er gravid, men jeg er skikkelig rørt av all den oppmerksomheten mine venner gir meg! Alt dette gjør de kun for meg! 
8 fine jenter hadde sammen med Caroline, laget i stand enda en fantastisk kveld! Kveldsen var oppgradert til de grader. Favorittblomsten min, lyseblå Hortensia, kurver innpakket i selofan fylt med nydelig klær, ,teppe og strømper til lilleprinsen. Gaveinnpakninger med kun blå produkter, Dolce parfyme, Elisabeth Arden ansiktskrem, ansiktsmaske, Biotherms fantatsiske bodylotion, ansiktsrens, blå libresse, blå pastiller, sjokolade og masse masse mer. Lyseblå klær, bamser og bøker! Salat, kaker, popcakes, cupcakes, bleiekake, gassballonger og masse fin pynt. 

Jeg satt i bilen på vei hjem, etter en utrolig koselig kveld, med masse inntrykk og tanker. Jeg er utrolig takknemlig fordi jeg har så mange fine venner! Alle som har vært med å lage disse babyshower-partyene,  laget mat, kaker og stelt i stand alt! Alle de fine gavene vi har fått, både til meg og lille prinsen vi venter på.

Jeg er heldig og setter umåtelig pris på hver og en av dere! Dere er de beste!

 (Bildene er fra siste babyshower da jeg glemte å ta bilder på først, desverre)









 4 uker igjen til termin...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar