tirsdag 27. mars 2012

Vår i luften og ventetid..

Som dere vet, er jeg verdens dårligste på å vente på noe. Når jeg vet at noe skal gjøres eller skje, må det skje med EN GANG. Ventetiden på at han inni her skal komme, er for lengst strukket altfor langt og jeg har nesten gitt opp at han i det hele tatt kommer.. Det er så gale at jeg nettopp sa til Fredrik at jeg like godt kunne jobbet disse ukene, med tanke på at det faktisk kan gå opptil 3 uker til..

Men det som er positivt, er da at solen skinner ute og energinivået er på topp. Fredrik ligger fortsatt syk, så ikke så mye hjelp i han. Forleden dag gikk jeg derfor amok i uteboden som ble ryddet, alt bosset fylt i bilen og kastet på bossfyllingen. Deilig! Deretter vasket jeg, skurte og spylte, terassen vår på ca 60 kvadrat, så den var klar for ny beis. Deretter måtte jeg igjen vente på at det skulle tørke. Nå har jeg beiset den brun igjen og kribler etter å få bygget overbygg. Må bare sende litt byggemeldinger og nabovarslinger først.. Har vedig lyst å gjøre det selv, så jeg får jobbe med å få Fredrik til å gjøre dette når lillemann er kommet ut og vi har noen uker permisjon sammen =) Jeg liker å snekre, så har lyst at vi skal prøve å få dette til selv=)

Før og etter bilder av terassen kommer, bilde under er fra vi kjøpte huset. Terassen så ikke helt sånn ut når jeg ifjord bestemte meg for å beise det gråhvitt.. Kommer tilbake med bilder imorgen... 

Så må jeg snart begynne å plante litt i det lite fargerike bedet, men først en måned på sparebluss.. Jammen tøft og ikke skulle/kunne bruke noen penger..

Ja ja, litt klaging idag, sikkert bedre imorgen.. See you!

2 kommentarer:

  1. Må få komme å sitte på terrassen når det blir sol:) ser kjempeflott ut skatt! du er så flink! Birthe-Lill

    SvarSlett
    Svar
    1. Veldig gjerne vennen! Her er alle velkommen, må bare få plantet litt og tatt ut hagemøblene når været blir litt bedre=)

      Slett